Markkinointi ja viestintä

Mediakit - valmis markkinointimateriaali
Alta löydätte tapahtuman näytteilleasettajille ja kumppaneille tarkoitettua valmista aineistoa tapahtumasta markkinoinnin ja viestinnän tarpeisiin. Pyydämme teitä ystävällisesti jakamaan aineistoa tapahtuman onnistumisen takaamiseksi. Jokainen jaettu viesti on tärkeä.
Mediakit julkaistaan elokuussa.
Hyödynnä tapahtuman logot ja bannerit omissa markkinointikanavissasi
Muista kertoa osallistumisestasi ja messuilla esillä olevista uutuuksistasi omissa markkinointi- ja viestintäkanavissasi kuten somessa. Voit käyttää tapahtuman logoja, bannereita ja kuvia markkinoidaksesi tapahtumaosallistumistasi.
Päivitä yritysprofiilisi
Päivitä yritysprofiilisi eMessukeskuksessa kohdassa Markkinoi osallistumistasi 31.8 mennessä ja varmista, että tietosi ovat ajantasalla näytteilleasettajalistalla.
Ohje yritysprofiilin päivittämiseen
Huomioi median edustajat, bloggaajat ja somevaikuttajat
Muista kontaktoida toimittajia ja vaikuttajia aktiivisesti ja kutsua heitä osastollesi. Julkaise tiedotteet eMessukeskuksen kautta kohdassa Markkinoi osallistumistasi ja toimita printtiversiot lehdistökeskukseen, joka on avoinna tapahtuman aukioloaikoina. Toimittajat tunnistat messuilla PRESS-rintamerkistä ja somevaikuttajat sekä bloggaajat CONTENT CREATOR -rintamerkistä.
Kerro tapahtuman tiedottajalle, jos osastollasi on uutuuksia, esiintyjiä, ohjelmaa, mediaa kiinnostavaa ohjelmaa tai tiedotustilaisuuksia.
Lehdistöhuone eli PRESS palvelee isoissa tapahtumissa median edustajia messujen aukioloaikojen mukaisesti. Lehdistöhuone sijaitsee A-hallin 2. kerroksessa.
Tapahtuman viestinnän asiantuntija on Teija Armanto, puh. +358 50 376 0804, teija.armanto@messukeskus.com.